Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Crysis 3: Próféta visszavág!

Cikkek/Interjúk 2013. március 18. ZuZus 21 hozzászólás 13216 olvasás Címkék: OGC EA games OGC WebShop teszt Crysis 3

Crysis 3: Próféta visszavág!

A Crysis sorozat indulásakor az emberek komoly grafikai látványt kaphattak és úgy gondoltak inkább rá, mint egy tesztprogramra, amely mellé egy –és többjátékos mód is párosul. Az első játék megjelenése óta 6 év telt el, ezen idő alatt sok-sok fejlődésen esett át mind a játékot hajtó motor, mind pedig maga a játék, és az élmény mindig valami újat hozott számunkra. A 2007-ben megjelent első rész forradalmi újításokat hordozott magában – akkoriban az emberek gondolni sem mertek olyan szintű grafikára és fizikára, amelyet akkor kaphattak. A történet szerint 2020-at írtunk, amikor a koreaiak amerikai kutatókat raboltak el, amint épp egy hatalmas felfedezést tettek egy Dél-kínai szigeten. A USS Constitution hadihajó támogatásával egy kis speciális csapatot küldtek a szigetre a szituáció lerendezésére, akik egyúttal a csúcs-technológiás nanoruha első éles bevetését jelentették. A játékos Nomad szerepét alakítja. Hamar kiderül, hogy az igazi ellenség nem a szigetet megszálló koreai hadsereg, hanem a sziget szívében húzódó idegen űrhajó, amely ismeretlen okokból aktivizálódott, így a játék végére az idegenek elindultak a világ felé. Az első rész után rövid idővel megjelent a Crysis Warhead, ami egy különálló kiegészítő, amely egyidőben játszódik a Crysis cselekvéseivel, Psycho szerepében, sokak örömére a Crytek Budapest által került kifejlesztésre, így magyar szinkront is kaptunk hozzá. 2011 márciusában megjelent a Crysis 2, ami a sztori kiterjedése mellett gyökeres változásokat hozott. Mivel a két rész között 3 év telt el, sok megválaszolatlan kérdést kaptunk, ráadásul Nomad helyett, akiről mindössze annyit tudtunk meg, hogy ezen idő alatt meghalt, immár csak Próféta és Alcatraz a két fő szereplő.

A Crysis 3 története 2047-ben játszódik, 24 évvel az előző rész után. A játékos továbbra is ’Prophet’, azaz Próféta – habár az előző részt Alcatraz-ként kezdtük, mint megtudhattuk, a nanoruha később egyesítette Próféta és Alcatraz személyiségét: tulajdonképpen Alcatraz bőrében játszunk, Próféta tudatával. Ezen időt a CELL fogságában töltöttük, elszigetelve, ahonnan egy kis lázadó csapat ment ki minket, köztük a Crysis Warhead alaposan megismert főszereplőjével, Psycho-val, aki mindenki meglepetésére nanoruha nélkül jelenik meg előttünk – hogy miért, arra később fény derül. Próféta hamar megtapasztalja, hogy jelentős változások történtek a fogságban töltött 23 év alatt: a Cell Corporation New York jelentős részét az általuk kifejlesztett Nanodome-al borította be, melyek hét részre osztják New York-ot („Hét Csoda”), mindegyikük más-más környezeti tulajdonságokkal bír. Állításuk szerint megépítésük célja az volt, hogy biztonságosan elpusztíthassák a fennmaradt kisebb Ceph, azaz idegen erőket, akikkel az előző részben leszámoltunk. Ám hamar kiderül, hogy mindez csak álca: a nanodome-ok igazából a CELL leplezett kísérletének fő részét képezik, melynek során idegen technológiák segítségével világuralomra kívánnak szert tenni. A lázadó csoportunk ezt kívánja megakadályozni.

A sztori egyébként sokkal összetettebb és személyesebb, mint azt az előző részekben tapasztalhattuk: itt van Psycho, a legjobb barátunk, akit erőszakkal megfosztottak a nanoruhától, Claire, aki Psycho barátnője és a csoport vezetője, valamint egy harmadik fontos személy is, ám nem akarjuk előre lelőni a poént. Claire nem bízik Prófétában, inkább eszköznek látja őt, mint embernek, ám erre megvan az indoka. A történet során sok-sok, az első rész óta megválaszolatlan kérdésre kapunk választ. Összességében tehát Crysis 3 a mai játékokhoz képest kiemelkedő történettel rendelkezik.

Aki nem játszott volna az előző részekkel, vagy már homályosak az emlékek, annak javasoljuk, hogy tekintse meg a ’Previously in Crysis’ menüpontban található összefoglalót, melyben visszatekinthetünk a főbb eseményekre.

A játékmenet első ránézésre nem sokat változott a Crysis 2-höz képest, az első pálya végére azonban rájöhetünk, hogy sok-sok apró változás történt. Kezdjük talán a legfontosabbal, a nanoruhával. A kezelőfelület kissé átalakult, a taktikai távcső képes részletes információkat szolgáltatni a baráti és ellenséges egységekről, azok páncélzatáról és fegyvereiről, a környező tárgyakról, valamint hackelésre is használható, azaz a közeli elektromos eszközöket (például lövegtornyokat) feltörhetjük, és az ellenfél ellen fordíthatjuk őket. A nanoruha modulok kezelése is megváltozott – idegen minták helyett ezentúl a pályákon elszórva található ’Nanosuit Upgrade Kit’-ek segítségével juthatunk hozzá az összesen 16 elérhető szolgáltatáshoz, melyekből egyszerre 4 aktiválható. Ezek immár szintlépésre is képesek, például a golyófogás gyakorlásáért erősebbé válhat a páncélzatunk. Kissé átalakult az irányítás is: a futás ismét nem kerül energiába, és a magasugrás energiaigénye is finomhangolásra került.

Úgy tűnik, a fejlesztők tanultak a Crysis 2-nél elkövetett hibákra: a pályák sokkal nagyobbak, szabadabbak lettek, több szinttel rendelkeznek, és nem találunk annyi láthatatlan falat. Mivel az egykori New York területén zajlanak az események, sok-sok eldugott átjáró, csatorna áll rendelkezésünkre, melyek segítségével az ellenfél mögé surranhatunk, ám távcsövünk immár nem emeli ki a taktikai lehetőségeket – ezek növelik az újrajátszhatósági faktort. Sajnos az egyjátékos mód aprólékosan játszva sem nyújtható ki több mint 8 órára. Egy jótanács: a kampány végén érdemes kivárni a búcsúzás végét (amelyben egyébként magyar mondatot is találhatunk), mivel utána meglepetés következik :)

A fegyver-kiegészítők száma is növekedett: a puskacső végére, valamint alá is különböző kiegészítőket rakhatunk, melyek mind-mind különböző módon befolyásolják kedvenc fegyverünk használhatóságát. A távcsövek is megújultak, találhatunk például hő-érzékelővel ellátott egyedet is. Sőt, akár robbanólőszer használatára is lehetőségünk van. Összesen 20 féle kiegészítő szerelhető fel, 28 különféle fegyverre, melyek között feltűnnek a legújabb csúcs-technológiás, vagy akár idegen fegyverek is. Külön kiemelnénk az íjat: Psycho barátunktól már a játék elején megkapjuk, az egész játék során nálunk van. Négy féle íjat használhatunk (sokkoló, feltapadó robbanó, légi robbanó és normál), melyek mindegyikét kilőhetjük álcázás módban, körülbelül 30%-os energiaveszteséggel, tehát aki észrevétlenül akarja elvégezni a piszkos munkát, annak talán a legjobb választás. Természetesen a lövéserő is variálható, így akár falhoz is szegezhetjük ellenfeleinket. A kilőtt normál íjakat újrahasznosíthatjuk.

A kampány során CELL információs egységeket is találhatunk, összesen 41 van elrejtve, melyek fellelésében a távcsövünk segít. Ezek lehetnek feljegyzések, hangfelvételek, vagy akár karakterleírások is a múltból, vagy a jelenből. Találhatunk még pályánként egy CELL propaganda plakátot, valamint 20 feketedobozt is, melyek értékesebb információkat tartalmaznak. A vezethető járművek természetesen ebből a részből sem maradtak ki, a szokásos tank mellett ezúttal homokfutóval találkozhatunk – sajnos a vezethető járművek palettája ennyiből ki is merül.

A sorozatnak mindig is fájó pontja volt a gépigény. Habár az elődnél ismét magasabb a játék hardverigénye, a lassan elavultnak nevezhető tesztgépen (Core 2 Duo 3.3 GHz, HD5770) minimális beállítások és 1600x900-as felbontás mellett csupán alkalmanként zavarta meg egy-egy kisebb szaggatás a játékot, cserébe viszont talán az eddigi legszebb PC grafikát kapjuk, tehát összességében nem kell erőmű a játék élvezhető futtatásához. A textúrák is rengeteget javultak az előző részekhez képest, New York romai pedig remekül ki vannak dolgozva. Mindent benőtt a zöld fű, amit nem azt pedig a természet teszi tönkre a rozsdával. A mesterséges intelligencia viszont már nem ilyen rózsás – ha egy valaki észrevesz, akkor a következő másodpercben már az egész bázis tudja a pontos pozíciómat, és valószinűleg mindenki elit kiképzést kapott, mivel képesek akkora távolságból automata fegyverrel tüzelni, ami nekem még a nanoruhával is problémát okozott. Esetenként képesek továbbá a Prophet nevű egység háta mögé teleportálásra is. Manuális mentésre sajnos továbbra sincs lehetőségünk, így nehezebb fokozatokon előfordulhat, hogy meredt arccal nézünk a monitorunkra, amint a rég kiírtott rétünk ismét hemzsegőkkel van tele – az elődhöz képest azonban érezhető javulás történt e téren is, valamint a többféle útvonalnak is kompenzálják a problémát.

Habár a Crysis 3 zenéit ezúttal nem a díjnyertes zeneszerző, Hans Zimmer kreálta (aki játszott az előző résszel, annak ez némileg csalódás lehet), a zenék így sem nevezhetőek rossznak. A legnagyobb meglepetés valószínűleg az igazi Crysis fanokat fogadja: karakterünk immár beszélni is tud! Az eddigi Crysis játékokban, összesítve körülbelül egy mondatot hallhattunk „magunktól”, a harmadik részben pedig igazi szociális életet élünk.

A többjátékos mód hasonló, de mégis más élményt nyújt a Crysis 2-höz képest. Sok kritikát kapott, hogy igazából nem is változott semmit a játék és ez csak egy úgymond DLC az elődjéhez, de ez nem teljesen igaz. Ugyebár sok olyan franchise van, mely már nagy múlttal rendelkezik, de ezeknél sem történt akkora változás alapjában. A változás nem mindig jó, így szerintem a fejlesztők jó úton kezdtek el haladni, mikor elkezdték megalkotni a játékot. Számos újdonság található a többjátékos módban. Az előző játékban sok panasz érkezett arra, hogy az új játékosokkal könnyedén végeznek a közepes és magas tapasztalattal rendelkezőek, mivel nem marad energiájuk, hogy aktiválják a páncéljukat egy harcban. Ezt azzal kerülték meg, hogy mostantól nem fogyaszt energiát a futás és ugrás, az álcázás és páncél mód pedig a többjátékos módban két külön energiaforrást kapott. Ez elősegíti, hogy ne energia nélkül rohanjanak bele az emberek egy-egy harcba, hanem több lehetőségük is legyen a játékosoknak. Fel lehet venni a harcot, vagy ha esetleg több ellenfél elé fut be valaki, annak legyen esélye elkerülni ezt a konfliktust és tudjon elmenekülni. Ha még ez sem lenne elég, akkor kaptunk egy új ruha modult (Auto Armor), mely, ha sebzés ér minket, akkor automatikusan bekapcsolja számunkra a páncélt, megelőzve a gyors halálunkat. A játék maga nagyon pörgős, már-már hasonlít egy arena-shooter-re (pl. Quake 3). Ez nagyon jó, mivel átjön az érzése annak, hogy egy szuperkatonák között dúló csatába csöppentünk. A gyors játékmenet miatt ajánlott minden grafikai beállítást minimumra venni, ebben a tempóban nincs ideje az embernek gyönyörködni, de még így is szemet gyönyörködtető a grafika. Megfelelő konfiguráció birtokában természetesen lehet fentebb tenni a lécet.

A menü, elődjéhez képest nem sokat változott, de vannak kisebb-nagyobb változások, melyet az alább található videóban tekinthettek meg:

Alapjaiban a nanoruha modulok sem újak a veteránok számára. Leginkább egyes modulok tudását olvasztották egybe, persze vannak új modulok is, mint például a fentebb említett Auto Armor. Ezeket a modulokat fejleszthetjük, hogy még jobban a segítségünkre legyenek. Három fő részre oszlanak, Power, Stealth és Armor. Ezúttal különféle stílusokat lehet kialakítani a három fő részből adódóan. Például a Power stílust kedvelők ezúttal 3 olyan modult is rakhatnak egy kasztba, mely csak a Power kategóriába sorolható. Persze ezeket lehet variálni is, amiből nagyon jó kombinációk születhetnek.

A Crysis sorozat közismert fegyvereit új bőrben vihetjük magunkkal a harcba. Emellett számos új fegyvert is kaptunk, köztük a sokat reklámozott íjat is. A fegyverek összességében nagyon jól sikerültek, visszatért az első részből a fegyverek meccs közbeni személyre szabása is. Rengeteg fegyver-kiegészítőt kaptunk, melyek mind különféle tulajdonsággal rendelkeznek. Ezen felül a Ceph erők fegyvereit is használhatjuk, melyekkel nagyobb tűzerőre tehetünk szert. Ezek a pályákon szétszórt pontokon vehetőek fel.

Sajnos a járművek teljes szabadsága nem tért vissza, de továbbra is jelen vannak a játékban. Először is, kaptunk egy nem vezethető, a pályán köröző VTOL-t, melyre fel lehet ugrani és a rajta lévő fegyverekkel (HMG) lehet felvenni a harcot. A másik, ezúttal vezethető jármű a Pinger. Ez egy idegen mech, melynek három különféle támadási módjával számolhatunk le ellenfeleinkkel. Ezek a járművek hasznosak lehetnek csapatmunkánál, pl. egy Pinger társaságában gyerekjáték megtartani a Crash Site-ot.

A már megismert játékmódok is visszatérnek, némi átalakítással és kiegészítéssel. Például az Extraction módban mostantól nem csak egyszer kell elhozni a kettő darab idegen technológiát (amelyek mostantól energia cellák), hanem egy adott időn belül amennyit csak lehet meg kell megszereznie a csapatnak. Ezt a következő fodulóban meg kell döntenie a másik csapatnak. Emellett kapunk két új módot is, az egyik a Hunter, a másik pedig a Spears. A Hunter módban a CELL katonáknak kell túlélniük a Vadászok támadását, a Spears módban pedig a két csapat három idegen "dárdáért" harcol, melyek pontokat adnak.

A csaták lenyűgöző pályákon folynak, rengeteg elágazás és vertikális szint található rajtuk, persze vannak nagy és nyílt pályák is a mesterlövészek számára. Nagy meglepetésünkre a Skyline nevű pálya is visszatért, ezúttal más bőrben. Összesen 12 pálya van, ami nem éppen sok, de kezdésnek nagyon is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben a modding csapatok számos, hihetetlenül jó pályát fognak készíteni, akárcsak az előd esetében, emellett pedig várható majd több, nagyobb DLC is.

A lejátszott körök alatt továbbra is XP-t (tapasztalati pontot) kapunk. Ez szükséges a szintlépéshez, mellyel az 50 szint során rengeteg dolgot tudunk feloldani: ruha modulokat, dögcédulákat, dögcédula kereteket, fegyvereket, fegyverfestéseket, fegyver kiegészítőket. Az utolsó szintet elérve lehetőségünk van reboot-olni. Ez egyfajta presztízs, ilyenkor mindent lenulláz a játék, kivéve a statisztikánkat. Ez új dolgokat old fel nekünk, mint például egy új fegyverfestést. Összesen ötször lehet reboot-olni. A játék rengeteg teljesíthető feladatot állít fel nekünk, melyek után XP-t kapunk. Ezekből van egyéni, csapat és lobby feladat is.

Összességében a játék egyjátékos része hozza az elvárt szintet, a többjátékos mód pedig nagyon jóra sikerült, méltó utódja lett a sorozatnak. Van még mit javítani rajta, de reméljük, hogy a Crytek ezúttal jobban odafigyel a támogatásra és megkapja a közösség a kívánt változtatásokat.

Ennyi lett volna a díjnyertes Crysis széria utolsó darabjának a tesztje, mely nem készülhetett volna el az Electronic Arts támogatása nélkül. Mindenkinek jó játékot kívánunk!

Bejön az új Crysis?
Igen
Cro_Kop -boE- BBSz
marcus15 SPARXS ozy_
dirtmalac Drang -RpL-
davidoff cozyka pampo
Daffi24 nuqu Konigstiger
ZuZus -fuckR- HUNlaca
Api079 Sz6is Stone0015
izzsi
Nem
bazsowicz addam Lotaran
hello_kitty Renato_aznoi pr0xi
jaffa AdweeX GefroT
kloneger bzsolt antihistamin37
NobodyHD
Talán
Dency hEX- seav7n
EnforcerHUN DavidVegas EG.Beck

Kapcsolódó linkek

avatar #21
hEX- 2013. március 19. 1895 hozzászólás 157.
Válasz yodamester10 #24. hozzászólására
Szerintem meg brutál jó játék.A fikázók töbségének nyan-nyan a gépe,és igy mindjárt ráfogják a játékra,hogy az a nyan-nyan.Nálam ultrán ment minden,40 fps körül.
Ez így van:D
KIRÁJ VAGYOK
avatar #20
ZuZus 2013. március 18. 1 hozzászólás 18049.
Válasz izzsi #25. hozzászólására
Hali!
A cikkben van egy ilyen rész "Egy jótanács: a kampány végén érdemes kivárni a búcsúzás végét (amelyben egyébként magyar mondatot is találhatunk), mivel utána meglepetés következik :)"

Mi ez a magyar mondot? Mert már többször végig néztem de semmi nem tűnt fel.
A névsor vége felé van :vigyor:
avatar #19
izzsi 2013. március 11. 1 hozzászólás 19178.
Hali!
A cikkben van egy ilyen rész "Egy jótanács: a kampány végén érdemes kivárni a búcsúzás végét (amelyben egyébként magyar mondatot is találhatunk), mivel utána meglepetés következik :)"

Mi ez a magyar mondot? Mert már többször végig néztem de semmi nem tűnt fel.
avatar #18
Szerintem meg brutál jó játék.A fikázók töbségének nyan-nyan a gépe,és igy mindjárt ráfogják a játékra,hogy az a nyan-nyan.Nálam ultrán ment minden,40 fps körül.
avatar #17
-boE- 2013. március 7. 3633 hozzászólás 48.
Válasz -boE- #16. hozzászólására
nekem jo gépem van, de low grafikán játszottam mert ugy azért mégis folyamatosabb:D nem mintha low grafikán nem verné tönkre a mai játékok 80%át:D
btw ha jol emlékszem a grafiaki beállításoknál a high a legkisebb fokozat:D
összekólázott ruhák lógnak a fregolin
avatar #16
-boE- 2013. március 7. 3633 hozzászólás 48.
Válasz shaddam #12. hozzászólására
Ez meg a másik. Állítólag csak az szidja akinek nem megy maxon... Nem is akarom megérteni a mögöttes logikát.
nekem jo gépem van, de low grafikán játszottam mert ugy azért mégis folyamatosabb:D nem mintha low grafikán nem verné tönkre a mai játékok 80%át:D
összekólázott ruhák lógnak a fregolin
avatar #15
lszr_ 2013. március 7. 1115 hozzászólás 312.
Válasz GefroT #13. hozzászólására
na jó, de te ne már :Asda:sd
öreg.
én csak annyit kérdeznék tőled, hogy te vagy én vagyok olyan kapcsolatban akik ilyen és hasonló szituációkkal foglalkoznak, vizsgálják vagy csak terjesztik az adatokat?

nem igazán várok rá, sőt nem is kell válaszolnod rá, mert a kommentedből is tudom, hogy az igen-nem páros közül melyik áll fenn. csak olyan költői kérdésként raktam fel, hogy gondolkodjál el azon, ha valaki esetleg tájékozott is és nem csak a sajtót nézi ami csak azt írja le amit jónak lát. ugyanis van a rosszabbik esett amikor megmondják neki, hogy mit írjon.
a legérdekesebb az, hogy néha már annyira eltorzítanak egyes dolgokat, hogy a jót is nyan-nyannak mutatják be kb.

Counter-Strike 1.6 - We won't forget
avatar #14
bazsowicz 2013. március 7. 2040 hozzászólás 143.
Válasz egy törölt hozzászólásra
Ez a hozzászólás törlésre került, ezért a tartalmát nem lehet megtekinteni.
a közhelyeken kívül nem látszik semmi más abból a kommentedből

wp
Death is the road to awe.
avatar #13
GefroT 2013. március 7. 1782 hozzászólás 171.
Válasz lszr_ #9. hozzászólására
Elfogtunk egy levelet!

Kedves Gefrot!

A gyerekem fejbe lőtte magát, mert nézte amint játszottál egy játékkal, és ott is ezt látta! Kérlek, hogy mielőtt Te is ezt csinálod magaddal töröld le az összes játékot a gépedről! Még a pasziánszt is, mert megvághatod magad egy igazi kártyával és elvérezhetsz!


Most komolyan ilyen buta vagy? Már elnézést, de erre már nem tudok másképpen gondolkodni.
Nem az élethűséggel van probléma, vagy kimondottan a játékokkal. Itt a probléma azokkal a bolondokkal van akik nem tanítják meg a gyereküknek meg mi azt, hogy valóság és mi az, hogy kitaláció.
Evvel az erővel amit mondasz szüntessük be, a boxot, mint sportot, mert az utcán ezért verekszenek az emberek(BAROOOOOOMSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁG).
Ennyit erről.
na jó, de te ne már :Asda:sd
CSHU kedvence :$
avatar #12
shaddam 2013. március 7. 906 hozzászólás 403.
Válasz Konigstiger #11. hozzászólására
Akiknek nem adatik meg a lehetőség hogy "Ultran" nyomják (mert manapság az a menő) azok egyszerűen fikázzák. Én megvettem, játszhatóan fut a gépemen, magasabb beállításokkal is és tetszik, nem bántam meg a vételt.
Ez meg a másik. Állítólag csak az szidja akinek nem megy maxon... Nem is akarom megérteni a mögöttes logikát.
"When the battlefield is under total control, war becomes routine." Solid Snake
avatar #11
Konigstiger 2013. március 7. 522 hozzászólás 743.
Válasz shaddam #10. hozzászólására
Egyszer lenne olyan crysis hír,cikk ahol a játékról van szó a kommentekben és nem a grafikáról meg hardvergányolásról...
Akiknek nem adatik meg a lehetőség hogy "Ultran" nyomják (mert manapság az a menő) azok egyszerűen fikázzák. Én megvettem, játszhatóan fut a gépemen, magasabb beállításokkal is és tetszik, nem bántam meg a vételt.
avatar #10
shaddam 2013. március 7. 906 hozzászólás 403.
Egyszer lenne olyan crysis hír,cikk ahol a játékról van szó a kommentekben és nem a grafikáról meg hardvergányolásról...
"When the battlefield is under total control, war becomes routine." Solid Snake
avatar #9
lszr_ 2013. március 7. 1115 hozzászólás 312.
Válasz GefroT #6. hozzászólására
igazából egy játék legyen már játék, és ne hasonlítson ennyire a valóságra, mert sok beteg kocka tényleg teljesen beleéli magát, és később nem fogja megkülönböztetni a 2 világot. régebben is volt ilyen, aztán akkor még nem volt ennyire élethű az ábrázolás.
Elfogtunk egy levelet!

Kedves Gefrot!

A gyerekem fejbe lőtte magát, mert nézte amint játszottál egy játékkal, és ott is ezt látta! Kérlek, hogy mielőtt Te is ezt csinálod magaddal töröld le az összes játékot a gépedről! Még a pasziánszt is, mert megvághatod magad egy igazi kártyával és elvérezhetsz!


Most komolyan ilyen buta vagy? Már elnézést, de erre már nem tudok másképpen gondolkodni.
Nem az élethűséggel van probléma, vagy kimondottan a játékokkal. Itt a probléma azokkal a bolondokkal van akik nem tanítják meg a gyereküknek meg mi azt, hogy valóság és mi az, hogy kitaláció.
Evvel az erővel amit mondasz szüntessük be, a boxot, mint sportot, mert az utcán ezért verekszenek az emberek(BAROOOOOOMSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁG).
Ennyit erről.
Counter-Strike 1.6 - We won't forget
avatar #8
-boE- 2013. március 7. 3633 hozzászólás 48.
multiban játszottam vele és iszonyat komoly játékélményt adott, nem tudnám semmi máshoz hasonlítani. csak idő kérdése és meg kell vennem:)
összekólázott ruhák lógnak a fregolin
avatar #7
TornadoTomi 2013. március 6. 8 hozzászólás 9409.
Válasz GefroT #6. hozzászólására
igazából egy játék legyen már játék, és ne hasonlítson ennyire a valóságra, mert sok beteg kocka tényleg teljesen beleéli magát, és később nem fogja megkülönböztetni a 2 világot. régebben is volt ilyen, aztán akkor még nem volt ennyire élethű az ábrázolás.
hát akkor jó szórakozást
avatar #6
GefroT 2013. március 6. 1782 hozzászólás 171.
igazából egy játék legyen már játék, és ne hasonlítson ennyire a valóságra, mert sok beteg kocka tényleg teljesen beleéli magát, és később nem fogja megkülönböztetni a 2 világot. régebben is volt ilyen, aztán akkor még nem volt ennyire élethű az ábrázolás.
CSHU kedvence :$
avatar #5
imatyas 2013. március 6. 89 hozzászólás 3000.
Köszönöm a részletes leírást. Könnyebb így eldöntenem, hogy megvegyem-e a játékot. Csakígy tovább! :kacsint:
avatar #4
miniwalle 2013. március 5. 2822 hozzászólás 80.
szép grafika, jó cikk.
Aki hülye haljon meg!
avatar #3
Drang 2013. március 5. 2729 hozzászólás 86.
Köszönjük a mélyreható bemutatót! Ügyes cikk! Szép munka :kacsint:
Drang over and out!
avatar #2
van1r1a 2013. március 5. 1060 hozzászólás 328.
Válasz GefroT #1. hozzászólására
nagyon gáz ez a grafika
tudjuk hogy becsukott szemmel szebbet rajzolsz
avatar #1
GefroT 2013. március 5. 1782 hozzászólás 171.
nagyon gáz ez a grafika
CSHU kedvence :$